کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه خبر جدید در مورد اینستاگرام

به گزارش سافت گذر، در دو روز گذشته فیسبوک سه خبر جدید پیرامون اینستاگرام منتشر و در مورد نسخه ویندوزی و ویژگی آتی این شبکه اجتماعی محبوب صحبت کرده است.

اینستاگرام Layout فیسبوک شبکه اجتماعی واتس‌اپ

تغییر نسخه ویندوزی اینستاگرام

فیسبوک در سال 2016 نسخه‌ای ویندوزی برای اینستاگرام منتشر کرد. این برنامه با ابزار OSMeta نوشته شده بود اما حالا به نظر می‌رسد این موضوع قرار است تغییر کند زیرا به زودی نسخه مبتنی بر وب این شبکه اجتماعی با اپلیکیشن مخصوص ویندوز آن ترکیب خواهد شد تا بتوان آن را از طریق مایکروسافت استور در اختیار کاربران گذاشت.

این اتفاق نتایج مثبتی خواهد داشت که از آن جمله می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

•    حجم کمتر برنامه و مشاهده صفحات وب اینستاگرام در قالب نرم‌افزار
•    پشتیبانی بهتر از سوی فیسبوک
•    عرضه آسان‌تر بروزرسانی‌ها

به نظر می‌رسد با این تغییر، از این پس وقتی در مرورگر مایکروسافت اج به سایت اینستاگرام مراجعه می‌کنید، دکمه نصب نرم‌افزار مربوطه از مایکروسافت استور ظاهر خواهد شد.

به هر حال، کاربران اینستاگرام امیدوارند در آینده‌ای نزدیک نرم‌افزار اختصاصی این شبکه اجتماعی را در سیستم عامل ویندوز داشته و به صورت منظم بروز شود.

نمایش عبارت Instagram from Facebook هنگام اجرا کردن اینستاگرام

اینستاگرام Layout فیسبوک شبکه اجتماعی واتس‌اپ

پیش از این خبر رسیده بود که فیسبوک می‌خواهد برنامه‌های پیام‌رسان نظیر اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و واتس‌اپ را با یک‌دیگر ادغام کند اما بسیاری از شرکت‌ها در مقابل این اقدام کمپانی آمریکایی جبهه گرفتند تا فیسبوک بالأخره از تصمیم خود منصرف شد.

حالا به عنوان اقدام جایگزین، فیسبوک تصمیم گرفته به همه نشان دهد واتس‌اپ و اینستاگرام متعلق به اوست به همین دلیل در تاریخ 15 نوامبر عبارت WhatsApp from Facebook به برنامه پیام‌رسان آمد و امروز عبارت Instagram from Facebook در اینستاگرام مشاهده شد.

فیسبوک مدعی شده که می‌خواهد شبکه‌های خود را با توجه ویژه به حریم شخصی کاربران یکپارچه کند تا بتواند رمزگذاری سرتاسری انجام و تأخیر در اجرای برنامه‌ها را کاهش دهد و از داده‌های افراد با امنیت بیشتری مراقبت نماید.

لازم به ذکر است که چندی پیش خبر دادیم، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) فیسبوک را از ادغام سرویس‌هایش منع کرد زیرا اعتقاد دارد کمپانی آمریکایی با این اقدام می‌خواهد قوانین مربوط به بازرسی‌ها را دور زده و اجازه ندهد سایر شرکت‌ها با او به رقابت بپردازند.

فیسبوک اعلام کرده که با بیش از 2.5 میلیارد کاربر در سه نرم‌افزار پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، تحت بازجویی و بررسی کمیسیون تجارت فدرال قرار گرفته است هرچند FTC نگران این است که چنین اقدامات کمپانی آمریکایی در نهایت منجر شود که برنامه‌هایش را با یک‌دیگر ادغام نماید.

به هر حال، انتظار می‌رود در ماه آینده کمیسیون تجارت فدرال به دادگاه فدرال لایحه‌ای را ارائه دهد و در آن بخواهد فیسبوک را وادار سازد که با سایر شرکت‌ها همکاری داشته باشد.

فیسبوک در حال حاضر نسبت به این اتفاقات واکنشی نشان نداده است.

آپلود همزمان چند تصویر در استوری اینستاگرام با ویژگی Layout

اینستاگرام Layout فیسبوک شبکه اجتماعی واتس‌اپ

بالأخره با قابلیت Layout در اینستاگرام، امکانی فراهم شد تا کاربران بتوانند در یک استوری چند عکس قرار دهند. انجام این کار در گذشته تنها با کپی تصاویر از گالری و یا اپلیکیشن‌های ثانویه صورت امکان‌پذیر بود.

این شبکه اجتماعی در گذشته یک نرم‌افزار جداگانه به نام Layout داشت که کاربران با استفاده از آن می‌توانستند چند تصویر را در قالب یک عکس آماده کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند ولی خوش‌بختانه قابلیت‌های این اپلیکیشن حالا به اینستاگرام آمده‌اند.

اقدام فیسبوک در عرضه یک ویژگی ساده به صورت یک نرم‌افزار جداگانه بسیار عجیب بود ولی به هر حال، افرادی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند حالا می‌توانند از وجود آن بهره‌مند شوند.

با این اوصاف، از امروز می‌توان از Layout در استوری اینستاگرام استفاده کرد هرچند تعداد لایه‌های ارائه شده محدود هستند.

 

 
منابع: mspoweruser.com و phonearena.com و neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45901 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/29 تعداد مشاهده: 3317
سافت گذر